Jump to content

Recommended Posts

Bonjour a Tous,

 

J aimerai bien passe sur P3D mais j arrive pas a comprendre le EULA le peu que j ai compris ca fait un peu peur, donc quel type de license suis je apte a acheter, n etant pas etudiant ni possesseur de ppl, juste faire de la sim chez moi comme de milliers de prsonnes.

 

Cdlt.

 

Sid khezaz


Sid Khezaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Professional License

Merci Gerry pour ta reponse

 

Professionals – This license is intended for professional skills training. This group could include private pilots, commercial flight schools, military personnel, civil organizations

 

Je ne reponds a aucun de ses criteres !! j ai bien envie d aquerir ce P3D en meme temps j aimeria pas etre en violation de EULA

 

Sid


Sid Khezaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 


Je ne reponds a aucun de ses criteres !! j ai bien envie d aquerir ce P3D en meme temps j aimeria pas etre en violation de EULA

 

Sid, ne suis pas les conseils de mgh, il te raconte n'importe quoi ;-)  Si, comme la plupart d'entre nous, tu es toujours en train d'apprendre à bien piloter un avion virtuel, alors la licence Academic est faite pour toi!

 

Jean-Jacques


Jean-Jacques Struyf

between EBBR and EBCI

Share this post


Link to post
Share on other sites

La licence académique est pas pour un individu. la licence académique est pour instutions tels que les écoles et les collèges.

"...(3) dans le cadre de l'éducation académique, (4) par les étudiants, les enseignants et le personnel associé à l'éducation académique Licencié..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

KInd regards

Jean-Paul

I7 8700K / Fractal Design Celsius S24 watercooling / ASRock Z370 Extreme4 motherboard / Corsair 32GB 3200mhz DDR4 / INNO3D iChiLL GeForce GTX 1080 Ti X3 / Samsung SSD 960 EVO M.2 PCIe NVMe 500GB / Seasonic-SSR-850FX power supply / Fractal Design Define R5 Black case / AOC Q3279VWF 32″ 2560x1440 monitor / Benq GL2450 24″ 1920x1080 monitor / Track-IR 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Tom Allensworth,
    Founder of AVSIM Online


  • Flight Simulation's Premier Resource!

    AVSIM is a free service to the flight simulation community. AVSIM is staffed completely by volunteers and all funds donated to AVSIM go directly back to supporting the community. Your donation here helps to pay our bandwidth costs, emergency funding, and other general costs that crop up from time to time. Thank you for your support!

    Click here for more information and to see all donations year to date.
×
×
  • Create New...