eebeto

Hawker 850XP Carenado

Recommended Posts

Hola a todos buenas noches, quiero comentar sobre mi problemática que tengo con el avión de Carenado, el Hawker 850XP. Hace unas semanas compre este avión en una pagina en la web, cuando se descargo el ejecutable para instalarlo, estaba ansioso por ya usarlo, y así fue, lo instale en mi PC, debo aclarar que cuando he instalado otros aviones siempre me salen cuadros con mensajes sobre objetos de terceros, así sucedió con este nuevo avión, sólo que en esta ocasión me salieron otros warnings  de algo que no entendí y pues no supe a que se refería, entonces le puse que si a todo. Al finalizar la instalación, abrí inmediatamente el FSX , elegí el nuevo avión y lo use en un vuelo local sobre el apto. para sentir el avión, ese día tuve un compromiso familiar asi que cerré el Sim. Cuando regrese, quise usarlo de nuevo; por lo que encendí mi PC, abrí FSX elegí el avión y cuando le di volar, me salió un warning diciendo error grave y el simulador se reinició esto fue así, una y otra y otra y otra vez, después desinstalé el juego y lo volví a instalar lo intente de nuevo y se volvió a reiniciar el FSX y es momento en que no puedo utilizar este avión. Si alguien pudiera ayudarme o guiarme para solucionar este conflicto le agradezco su atención.

Help AVSIM continue to serve you!
Please donate today!

I did not approve your post as this is an English speaking forum and we do not allow foreign languages except in our foreign language forums.  However, decided to approve it as I was able to translate your OP using Google Translate:

Hello all good night, I want to comment on my problem with the plane of Carenado, the Hawker 850XP. A few weeks ago I bought this plane on a web page, when I downloaded the executable to install it, I was anxious to use it, and it was, I installed it on my PC, I must clarify that when I installed other planes I always get pictures with messages about objects of third parties, this happened with this new plane, only this time I got other warnings of something I did not understand and then I did not know what he was referring to, so I said yes to everything. At the end of the installation, I immediately opened the FSX, chose the new plane and used it on a local flight over the apt. to feel the plane, that day I had a family commitment so I closed the Sim. When I return, I wanted to use it again; so I turned on my PC, opened FSX I chose the plane and when I gave it a warning I got a warning saying serious error and the simulator was restarted this was like that, again and again and again and again, then I uninstalled the game and returned it to install it try again and it was re-started the FSX and it's time I can not use this plane. If someone could help me or guide me to solve this conflict, I thank you for your attention.

Please post using the English language.

Delete the FSX.cfg (see the AVSIM FSX Configuration Guide for location of the FSX.cfg if you are not familiar).  Restart FSX and the config will be rebuilt.