June 3, 201412 yr Author Jag har inte gjort någon tweaking på länge och jag hade inga andra problem före det att 737 slutade fungera. Jag har aldrig installerat FSUIPC.
June 3, 201412 yr Du har inte gjort det manuellt men det kan ha följt med utan att du märkt det med något annat du installerat. FSUIPC krävs av PMDG 737. Installera nyaste versionen från länken!
June 3, 201412 yr Commercial Member Jag har inte gjort någon tweaking på länge och jag hade inga andra problem före det att 737 slutade fungera. Jag har aldrig installerat FSUIPC. Hmm...är du helt säker på att du inte har installerat något nytt eller ändrat några inställningar? Vilken typ av dator använder du? Dell. ASUS, HP, Alienware? Kyle Rodgers
June 3, 201412 yr Author Ska jag installera uppgraderingen? Var ska den ligga i FSX? Jag har en kraftfull dator som ett företag som heter Komplett byggt. Min dators prestanda finns i början av denna tråd.
June 3, 201412 yr Jag tror att FSUIPC har en enkel automatisk installation. Bara att dubbelklicka på filen!
June 3, 201412 yr Commercial Member Jag har en kraftfull dator som ett företag som heter Komplett byggt. Min dators prestanda finns i början av denna tråd. Om du har någon maskinvara, koppla ur den för att se om det hjälper. Kontrollera också att du har en ljudenhet inrättas som standardljudenhet i både Windows-och FSX. Kyle Rodgers
June 4, 201412 yr Author Hallo. I have now reinstalled 737 twice and the problem is same. All gauges are black and panel is dead. Under installing the program not ask after any registrationkey. It is ok?
June 4, 201412 yr No. Something seems to be wrong with the installation. I believe the black gauges are part of PMDG's piracy protection, correct? I suggest you contact PMDG directly!
June 4, 201412 yr Author How can I contact with PMDG? I can not send a mail to PMDG Support. Have PMDG mailsupport? I can not se that. To Bönan: Kan jag brevväxla med dig via mail?
June 5, 201412 yr Commercial Member I have now reinstalled 737 twice and the problem is same. All gauges are black and panel is dead. Under installing the program not ask after any registrationkey. It is ok? Have you made sure that your sound device is selected in both Windows and FSX as I asked yesterday? Kyle Rodgers
June 5, 201412 yr Commercial Member Yes. What can I do more? I need help from PMDG Support but how? Support.precisionmanuals.com You'll need to create a new account. It's not tied to the sales site. Kyle Rodgers
June 5, 201412 yr Commercial Member I try to log in many times but it is not ok. Did you try to create a new account? Again, this is a different account than the account you bought the aircraft with. Kyle Rodgers